zondag 1 januari 2012

Concept en idee

Het idee achter deze website is het hobby matig slopen van defecte machines/apparaten en het verkopen van goede onderdelen daarvan. Ik heb gemerkt dat daar wel enige handel in zit, vooral in deze magere economische tijd.

Verder is het de bedoeling om over machines/apparaten die ik sloop wat te vertellen. Dit is puur hobby matig, alhoewel ik voor mijn werk hier ook mee te maken heb.

Zoekt men een bepaald onderdeel, kan ik het tegen betaling uiteraard uitzoeken waar dit evt. nog te krijgen is en wat het gaat kosten. Het is nl. zo dat veel bedrijven tegenwoordig niet meer de tijd willen nemen om een moeilijk te verkrijgen onderdeel te gaan zoeken. Terwijl via internet veel te vinden is als men de verschillende bedrijven maar kent.

Daarnaast heb ik een behoorlijk archief van onderdeeltekeningen van oude machines/apparaten. Veel daarvan kan men onmogelijk op internet vinden. Zoekt u zoiets dan kan ik mijn archief eens raadplegen.

Op termijn is dit een begeleidende blog voor een webshop. Eén en ander hangt volledig van de vraag en interesse af.

Bas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten